Snel het woon- en werkcomfort hersteld in je thuiskantoor

Plotse noodgevallen die de continuïteit van je zaak en comfort verstoren komen vaak onverwacht, vooral in de herfst en winter. Elektriciteitsstoringen of verwarmingsproblemen verhinderen je om je activiteiten verder te zetten en nemen de focus weg van je zaak. Luminus biedt bijkomende bescherming: binnen de twee uur staat er een technieker voor je deur, zodat je ook in onvoorziene omstandigheden zorgeloos blijft ondernemen.

Stel je voor: problemen in je thuiskantoor

In de herfst en de winter komt plotse schade aan je thuiskantoor vaker voor dan tijdens de warmere maanden. Als ondernemer moet je er zeker van kunnen zijn dat je ongestoord je beroep kan uitoefenen en je klanten kan helpen, zonder dat guur winterweer of een gepeperde rekening achteraf roet in het eten gooit.

Er zijn heel wat situaties waarin je niet meer kan voortwerken door een onverwachte schade aan je pand.

  • Je bent fietsenmaker. Je dak raakt beschadigd door een storm en water lekt in je atelier en op je materiaal.
  • Je bent grafisch ontwerper. Door kortsluiting heb je geen elektriciteit, waardoor je wifi uitvalt en je die dringende deadline voor die veeleisende klant niet haalt.
  • Je bent psycholoog. Een storing van je centrale verwarming verhindert je om thuis klanten te ontvangen.
  • Enzovoort.

Met Luminus Woning Pechverhelping Pro ben je verzekerd tegen plotse schade aan je pand waardoor je niet kan verder werken en staat er in noodsituaties binnen de 2 uur een erkende vakman aan je deur. Zo bescherm je jouw woon-en werkcomfort.

  • Om te kunnen intekenen op Woning Pechverhelping Pro moet je beroepsruimte zich bevinden in een gebouw met huisvestiging als hoofdfunctie. Een echt thuiskantoor dus.

Kijk hier voor een overzicht van de gedekte schadegevallen

Let op: er zijn ook zaken die je zelf kan doen om verwarmingsproblemen te vermijden. Is je verwarmingsketel bijvoorbeeld ouder dan 15 jaar? Denk dan aan vervangen!

De voordelen van Woning Pechverhelping Pro

Als zelfstandige met een thuiskantoor heb je al een brand- en woonverzekering. Waarom zou je daar Woning Pechverhelping Pro bovenop nemen?

Brand- en woonverzekeringen hebben beperkingen: elke herstelling die minder kost dan je franchise, betaal je uit eigen zak. Bovendien is dringende hulp vaak niet inbegrepen en moet je die zelf regelen. Op de terugbetaling van herstellingskosten moet je soms wel 30 dagen wachten.

De Luminus bijstandsverzekering is een perfecte en voordelige aanvulling bij die standaard verzekeringen:

  • Je kan ons 24/7 bereiken.
  • In noodsituaties heb je binnen de 2 uur een gecertificeerd technieker aan huis, die de voorlopige herstellingen uitvoert waardoor je meteen verder kan werken.
  • Je verliest geen tijd aan het zoeken naar de juiste technieker.
  • Je bent zeker van kwalitatieve dienstverlening en interventies door echte vakmensen.
  • In het voordelige tarief van € 7,95 per maand is een onbeperkt aantal interventies inbegrepen.
  • Je betaalt geen franchise of verplaatsingskosten.
  • Je krijgt tot 400 euro (plus 50 euro materiaalkosten) vergoed, en indien nodig 2 hotelovernachtingen.
  • Je tekent snel en eenvoudig in en kan binnen de 14 dagen al een beroep doen op pechverhelping.

Wist je dat…

… je geen klant hoeft te zijn van Luminus om je aan te sluiten bij de Woning Pechverhelping Pro?

… je ook als huurder lid kan worden? De dekking is identiek aan die voor eigenaars.

… er juridische bijstand zit inbegrepen in het pakket? Voor wanneer je in conflict ligt met je buren of huisbaas.

… je te allen tijde gratis kan uitschrijven?

… je 10% korting krijgt op de pechverhelping wanneer je kiest voor het Luminus Comfy Pro Pack?

> Bekijk ook andere veel gestelde vragen rond Woning Pechverhelping Pro

Ook interessant voor jou