Luminus maakt dromen van jonge Duivels waar

Onder de 12de Duivels bevinden zich niet alleen vurige supporters van onze nationale ploeg die geen enkele thuiswedstrijd overslaan, maar ook jonge fans die ervan dromen ooit eens met hun idolen een balletje te trappen. Als vervolg op de geslaagde fancampagne tijdens Euro 2016 wil Luminus, in samenwerking met de Make-A-Wish Foundation, alle supporters laten meegenieten van de positieve energie en vibe rondom de Rode Duivels.

In de dagen vóór de WK-kwalificatiematch tegen Bosnië-Herzegovina nodigden de Rode Duivels in hun trainingscentrum in Tubeke een aantal fans uit om mee een balletje te komen trappen of om te poseren voor een selfie. Onder hen waren ook heel wat kinderen. En die jeugdige supporters hadden allemaal één grote wens: een middagje doorbrengen met de Rode Duivels om met hen te praten, te lachen of hen te (proberen) verslaan tijdens een spelletje tafelvoetbal.

De namiddag werd georganiseerd door Luminus, in samenwerking met de Make-A-Wish Foundation, een vereniging die de wensen van zieke kinderen helpt waar te maken. De meet & Greet van de jonge voetbalfans met onder meer Hazard, Lukaku en De Bruyne past binnen de filosofie van Luminus om zoveel mogelijk mensen te laten meegenieten van de positieve energie die rondom onze nationale ploeg hangt.

En positieve energie, die is er in overvloed. Tijdens de 12de Duivel-campagne van Luminus tijdens het Europees kampioenschap in Frankrijk vorige zomer, werden niet minder dan 8,7 miljoen aanmoedigingen verstuurd via sociale media als Twitter, Facebook en Instagram.

 

Ook interessant voor jou